Smycze reklamowe – kiedy i dlaczego warto je rozdawać?

Smycze reklamowe – kiedy i dlaczego warto je rozdawać?

W zależności od branży, rozmiaru firmy i kilku innych istotnych czynników, gadżety reklamowe mogą stanowić większą lub mniejszą część strategii marketingowo-PR-owej firmy. Rzadko się zdarza, aby w tej strategii w ogóle nie występowały. Można wyróżnić gadżety dość niszowe, jak i takie, na które decyduje się bardzo wiele przedsiębiorstw.

Popularność danego gadżetu wcale nie oznacza, że jest on nieciekawy i już nie należy go wykorzystywać. Przeciwnie, często najprostsze rozwiązania spisują się najlepiej (w końcu nie bez powodu tak wiele firm się na nie decyduje). Ciekawym przykładem są smycze reklamowe. Poniżej wyjaśnimy, w jakich sytuacjach najlepiej się one sprawdzają i wskażemy, dlaczego warto w nie zainwestować!

Kiedy smycze reklamowe sprawdzą się najlepiej?

Smycze reklamowe niezmiennie od lat są obecne na bardzo wielu stanowiskach firmowych na wszelkiej maści targach branżowych. Nie zajmują dużo miejsca i łatwo jest je wydawać, przez co idealnie sprawdzą się na tego typu wydarzeniach.

Mogą być także miłym dodatkiem do paczek przekazywanych nowym klientom (czy na przykład pracownikom w ramach prezentów świątecznych), oczywiście razem z innymi, bardziej znaczącymi gadżetami (np. kubkiem firmowym).

Jeśli firma sprzedaje dość drogie produkty, czyli jeden kosztuje kilka tysięcy złotych lub więcej, coraz częściej stosowanym rozwiązaniem jest “dorzucanie” w gratisie do produktu jakichś niewielkich gadżetów reklamowych. Dzięki temu klient poczuje się doceniony i prawdopodobnie lepiej zapamięta firmę. Idealną opcją w takiej sytuacji jest właśnie smycz reklamowa, w wielu przypadkach parowana z naklejkami i gumowymi opaskami.

Dlaczego warto je rozdawać?

Przede wszystkim trzeb wskazać na to, że smycze reklamowe są zarówno tanie, jak i użyteczne. Nie jest to przykład gadżetu reklamowego, który za chwilę trafi do śmietnika czy w kąt szuflady, a w każdym razie nie w większości przypadków. Smycze reklamowe przydają się chociażby do noszenia przy sobie identyfikatora w pracy czy kluczy po wyjściu z domu.

Jednocześnie, z uwagi na częste użytkowanie, mogą się niszczyć. Dlatego też, nawet, jeśli ktoś już jakąś smycz ma, to nowa prędzej czy później też pewnie okaże się dla niego przydatna. Warto zaznaczyć, że zwłaszcza w przypadku wszelkiej maści identyfikatorów, smycz jest wyraźnie widoczna podczas jej noszenia i stanowi dodatkową przestrzeń reklamową dla firmy.

Niski koszt i duża możliwość personalizacji sprawia, że jest to dobre rozwiązanie nawet dla małych firm, które nie mają dużego budżetu reklamowego.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.